مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟
سرخط خبرها

خاص‌ترین گل زندگی مهرداد محمدی

  • کد خبر: ۱۸۱۵۶۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
خاص‌ترین گل زندگی مهرداد محمدی
مهرداد محمدی با به ثمر رساندن هزارمین گل استقلال در لیگ برتر نام خود را در کتاب تاریخ این باشگاه جاودانه کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال و استقلال خوزستان برخلاف انتظارات گل‌های متعددی نداشت و این دیدار در نهایت با تک گل مهرداد محمدی به سود استقلال پایان یافت تا هم نام خوزستانی آبی‌های پایتخت تهران را با شکست به مقصد خوزستان ترک کند.

این بازی در شرایطی به سود استقلال به اتمام رسید که استقلال خوزستان در نیمه اول بار‌ها تا آستانه گلزنی پیش رفت که با درخشش سید حسین حسینی حملات استقلال خوزستان عقیم ماند.

اما این بازی سوای درخشش سید حسین حسینی یک چهره دیگر داشت. مهرداد محمدی که از ابتدای لیگ تا کنون تنها در بازی با استقلال خوزستان فرصت حضور درترکیب اصلی تیمش را یافت توانست تک گل ۳ امتیازی این بازی را روی ارسال دقیق مهدی مهدی‌پور به ثمر برساند.

سوای اینکه گل مهرداد محمدی برای استقلال ۳ امتیاز شیرین به همراه آورد، او خالق هزارمین گل استقلال در تمام ادوار لیگ برتر لقب گرفت تا از این حیث به چهره‌ای متفاوت میان استقلالی‌ها تبدیل شود.

در هفته‌های گذشته بسیاری از بازیکنان استقلال به دنبال به ثمر رساندن هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بودند، اما درنهایت این افتخار نصیب مهرداد محمدی شد؛ بازیکنی که اندک زمانی از حضورش در ترکیب استقلال می‌گذرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->